View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
bashar Forum Admin
Joined: 18 Feb 2005 Posts: 1442 Location: Bucharest
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 2:09 am Post subject: RACE unique abilities |
|
|
Inainte de restart ar trebui sa punem la punct si amanuntul acesta ca fiecare sa stie ce rasa sa isi aleaga.
rasele sunt:
1.Human
2.Dwarf
3.Elf
4.NightElf
5.Orc
6.Goblin
7.Undead
8.Demon
NightElf
+50-80% offence si defence pe timp de noapte
Dwarf
Forge skill la erou sa fie 100 de la inceput.
+100% stone per turn
Elf
+100% wood turn
+35% toti arcasii ofence si defence
+cost la arcas si la arcuri mai mic
Goblin
+30% more research points |
|
Back to top |
|
|
lorelei Developer
Joined: 02 Mar 2005 Posts: 29
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 10:46 pm Post subject: |
|
|
cred ca e ok asa, poate umblat un pic la procentaje, cred ca acopera destul de bine "natura" fiecarei rase.
Human -
80% Lead
30% Mercenary cost
20% Mercenary
Dwarf -
Forge 100
+100 Stone/ turn
30 Build
Elf -
+100 Wood/ turn
+35% off + def (archers)
-45 % acher and bow price
Nightelf -
Sneak 80%
Veteran 60%
Shaman 50%
Orc -
Veteran 100
Outdoorsman 100
Forge 50%
Goblin -
+30% more research points
50 trade
50 forge
Undead -
100 Necromancy
80 Unarmed
50 Traps
Demon -
60 Swordmastery
-30 % Champions price
-45% War Swords |
|
Back to top |
|
|
nightwolf
Joined: 24 May 2005 Posts: 146
|
Posted: Mon Nov 13, 2006 2:58 am Post subject: |
|
|
eu votez cu nightelf (as usual) |
|
Back to top |
|
|
nightwolf
Joined: 24 May 2005 Posts: 146
|
Posted: Mon Nov 13, 2006 3:04 am Post subject: |
|
|
si ca veni vorba de rase: ce face necromancy si shaman? ca eu pana acum n'am reusit sa'mi dau seama ...
lorelei: -xx% ce vrea fie? cost mai mare sau mai mic? (eu inteleg aici ca e mai mare ...)
si eu zic sa fie cam asa:
varianta1:
un bonus pe partea militara, unul pe partea economica si unul pe partea tehnologica. fiecare rasa e buna la ceva anume ... (are anumite aptitudini in unele domenii)
Varianta 2:
Pentru fiecare caracteristica (health, trading, religion, agriculture,offence,defence etc.) sa existe un avantaj sau un dezavantaj, in functie de rasa; adunate, aceste avantaje si dezavantaje sa dea 0 (pentru ca toate rasele sa plece cu sanse egale iar dezvoltarea ulterioara sa fie in functie de strategia fiecaruia; e clar ca daca nu ai o strategie buna pentru rasa pe care ti-ai ales'o vei avansa cu viteza melcului turbat )
o sa ma gandesc la niste procente pe viitor (cand o sa am un pic mai mult timp ... ) |
|
Back to top |
|
|
lorelei Developer
Joined: 02 Mar 2005 Posts: 29
|
Posted: Mon Nov 13, 2006 9:00 am Post subject: |
|
|
e "-45%" adica minus 45% .. cu 45% mai putin. ceva de genul |
|
Back to top |
|
|
dorazdu
Joined: 17 May 2005 Posts: 193 Location: Bucuresti
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 2:04 pm Post subject: |
|
|
corect e ce a propus nightwolf ... diferentele sa fie atat pe parte militara cat si pe parte economica.
io unul nu as merge pe bonusuri generale, off, def, spy , deja sunt multe, ci as merge pe valori efective.
Ex:
Acum : EliteArcher 20000gold 150off 900def 9food
Human : EliteArcher 20000gold 140off 910def 9food
Elf : EliteArcher 20000gold 150off 900def 7food
Orc :EliteArcher 25000gold 150off 900def 11food
iar rasele care au consum de food mai mare au si productia de food mai mare, idem pt. gold.
costurile cercetarilor sunt si ele influentate de productii.
diferentieri ar putea sa apara la:
a. costuri cladiri
b. incoming population
c. capacitate casa {se poate regla prin cost cladiri ... adik unul face mai multe dar mai scumpe}
d. capacitati stocare
PS: acum nu sunt introduse insa va conta cat de mult pot stoca{mai multe cladiri implica mai multe costuri}
e. asteptarea la cercetare. => unele rase pot pune 3 nu doua.
f. % cercetatori difera functie de rasa.
si ma mai gandesc .... _________________ n
=> ?
(k!)
k=0 |
|
Back to top |
|
|
lorelei Developer
Joined: 02 Mar 2005 Posts: 29
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 4:32 pm Post subject: |
|
|
ok, cred ca se pierde din vedere un aspect si anume:
sunt rase diferite. fiecare rasa se pricepe la ceva, dar aia nu inseama ca de ex dwarfii nu se pricep la fel de bine la constructii ca si elfii. dar nu cred ca se compara cu "undead" la necromancy. nici undead cu dwarfii la forge, samd. cu toate astea, fiecare are o specializare anume. procentajele propuse trebuie calculate sa nu ofere un avantaj sau dezavantav unei rase fata de cealalta. dar tocmai din acest punct de vedere, este greu de apreciat cifre mai exacte. si cifrele nu prea sunt punctul meu forte, daca nu era deja evident |
|
Back to top |
|
|
norbeert
Joined: 14 May 2005 Posts: 35 Location: Transylvania
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 11:05 pm Post subject: |
|
|
bine dar de exemplu undead ar trebui sa aiba un consum de mancare mai mic........ oricum nu mananca mult ca nu are pt. ce...... e mort |
|
Back to top |
|
|
bashar Forum Admin
Joined: 18 Feb 2005 Posts: 1442 Location: Bucharest
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 11:10 am Post subject: |
|
|
in sfarsit am mai mult timp liber
fratured leg asa ca voi sta acasa
astept mai multe sugestii ca sa termin cu rasele |
|
Back to top |
|
|
dorazdu
Joined: 17 May 2005 Posts: 193 Location: Bucuresti
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 1:57 pm Post subject: |
|
|
io unul sper sa nu apara diferentieri de genul.
x% ceva pt. elfi vs y% ceva pt. humain.
@lorelai.
Exact asta inseamna ca rasele sunt diferite.
UNELE SE PRICEP MAI BINE DECAT ALTELE LA CEVA.
Chiar si procentual cum s-a postat la inceput, tot diferentieri sunt => o rasa face ceva mai bine decat alta.
@bashar.
Ma gandesc {th. ar fi super.}, sa existe o "unitate" care sa aiba capacitate de transport, iar cantitatea de "ceva castigat" sa nu fie mai mare decat poate unitatea cara.
Bine ideal ar fi ca fiecare unitate sa aiba o capacitate de transport. Iar functie de rasa apar diferentieri de ex. la arcasi : x, x+1, x-1, ...
Asa rezolvi partial cu fermele. N-o sa mai poata lua cu 250 soldatii zeci de milioane... _________________ n
=> ?
(k!)
k=0 |
|
Back to top |
|
|
|